Sunday, July 17, 2005

Correction

The public editor column on July 3 incorrectly described an Andres Serrano photograph of a crucifix submerged in urine. There was no blood mixed with the urine, and the photograph was taken in 1987, not 1989.
The New York Times

1 comment:

Father Marty said...

This is kind of sick!